vineri, 4 ianuarie 2013

Ne sunt alaturi ziarul online: Orasul tulcea.ro

Miruna Cristina Stoica este o fetiţă de numai un an din localitatea tulcenă Luncaviţa. S-a născut la şase luni şi o lună. Avea numai 600 de grame şi 33 de centimetri atunci când a venit pe lume. Nimeni nu credea că va supravieţui, dar micuţa a luptat şi are acum un an.

Pe data de 7 noiembrie 2012 fetiţa a fost diagnosticată (la Spitalul Clinic de Oftalmologie Bucureşti) cu retinopatie de prematuritate. Şansele sunt minime în spitalele din ţara noastră, au aflat membrii familiei. Părinţeii micuşei au încercat să contacteze o clinică din America (la spitalul William Beaumot din Detroit) unde au mai fost operate cazuri asemănătoare, având rezultate foarte bune. Primarul din Luncaviţa, Ştefan Ilie, face un apel către toţi cei care o pot ajuta pe copilă: „Eu o cunosc, garantez că acesta este purul şi crudul adevăr, ştiu suferinţa părinţilor şi vă rog să o ajutăm efectiv“. Pentru a ajunge acolo, Miruna are nevoie de 30.000 dolari. Cei care doresc să facă donaţii o pot face folosind contul deschis în numele mamei: Stoica Rodica; Banca BRD, Sucursala Galaţi: Cont Euro: RO66BRDE180SV78489211800; Cont...
sursa: orasul-tulcea.ro

Multumiri din suflet redactiei pentru atentia si sprijinul acordat!

Un comentariu:

  1. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Lela Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț tot faptul că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere